سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

اجرای مانور مقابله با زلزله

زلزله یکی از حوادث و بلایای طبیعی است که مقابله با آن نیازمند آمادگی تمام ارگانهای دولتی و بالا بردن آگاهی عمومی ست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مانور مقابله با زلزله ، فردا در مهاباد برگزار می شود. به همین منظور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد امروز در نشستی آمادگی های لازم برای اجرای صحیح مانور زلزله و سنجش امکانات شهرستان در موقع حادثه را انجام دادند.

کیانی ، قائم مقام ستاد بحران مهاباد گفت : این مانور برای آشنایی ستاد مدیریت بحران شهرستان مهاباد با نحوه برخورد با بلایای طبیعی و تجهیز امکانات ، با هدف وارد شدن کمترین خسارات و مدیریت مناسب در زمان حادثه اجرا می شود.

بگفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد نیز ، سناریوی مقابله با زلزله ، فردا ساعت 8 صبح در خیابان شهید شهریکندی مهاباد اجرا می شود.

سرهنگ بابانژاد افزود : شروع مانور در نیروی انتظامی و مقر بعدی در منطقه پشت سیلوی مهاباد خواهد بود و هدف از آن ، آمادگی امداد رسان ها و نیروی انتظامی برای انجام وظایف محوله و اقدامات به موقع در زمان وقوع زلزله احتمالی است.

رشیدی رئیس مرکز لرزه نگاری مهاباد هم گفت : پایگاه لرزه نگاری مهاباد ، تنها پایگاه لرزه نگاری در استان آذربایجان غربی ست که دارای پیشرفته ترین دستگاهها برای پیش بینی زمان وقوع زلزله است.

آموزش و برگزاری مانورهای هدفمند ، برای مقابله با بحران موجب کاهش خسارات و آسیب ها در زمان واقعه می شود.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.