سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

فراخوان تاسیس 3 کارگزاری جدید تامین اجتماعی

متقاضیان تاسیس 3 کارگزاری جدید تامین اجتماعی در شهرستان های قشم، کیش و بندر لنگه١٠ تا ١٤ مرداد به این اداره کل مراجعه کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: این کارگزاری ها برای برون سپاری خدمات سازمانی و توسعه کیفیت نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی شامل بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران به متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی واگذار می شود.
سیدفاضل حیدری بلوکی افزود: متقاضیان می توانند پس از تعیین محل جغرافیایی ایجاد کارگزاری در محدوده شعب قشم، کیش و بندرلنگه، مدارک و فرم درخواست تکمیل شده را به اداره کل تامین اجتماعی استان تحویل دهند.
وی با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان افزود: شخص واجد شرایط در تاریخ تعیین شده به صورت حضوری به آدرس بندرعباس، بلوار امام خمینی(ره)،  نرسیده به میدان فرودگاه، اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل و به همراه سایر مدارک به دبیرخانه تحویل دهند و رسید دریافت کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به برگزاری آزمون کتبی در ٨ صبح روز پنجشنبه ٢٨ مرداد افزود: کارت ورود به جلسه در ایام ٢٦ و ٢٧ ماه راس ساعت 7 و 30 دقیقه صبح لغایت 18 و 30 دقیقه در محل اداره کل تامین اجتماعی استان توزیع می شود.
حیدری بلوکی گفت: محل دقیق برگزاری و نحوه حضور داوطلبان در آزمون در زمان توزیع کارت درج می شود.
وی افزود: آزمون مصاحبه تخصصی به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز بر اساس اولویت به تفکیک محل جغرافیایی مورد تقاضا برگزار می شود.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام و شرایط و مدارک لازم و آگاهی از وظائف ،‌ تکالیف،‌ خدمات قابل واگذاری به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به آدرس www.hormozgan.tamin.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.