سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

طرح های نیمه تمام صدا و سیما نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار

مدیر کل صداو سیمای مرکز قزوین گفت: برای تکمیل و اجرایی شدن طرح‌های نیمه تمام رسانه ملی در استان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: 30 طرح نیمه تمام سیگنال رسانی از سالهای قبل باقی مانده است که هر کدام برای اجرا به 100 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.



معصومی فر اضافه کرد: سازمان صدا و سیما فقط  50 درصد هزینه های تکمیل این طرح ها را تقبل می کند و نیم دیگر باید از محل بودجه تملک دارایی استان تامین شود. 

 معصومی فر افزود : علاوه بر این طرح های نیمه تمام با توجه به پیشرفت تکنولوژی  صدا و سیما نیازمند طرحهای جدید دیگری هم در استان است.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین همچنین با بیان اینکه بر اساس تبصره 17 قانون بودجه دستگاه‌های اجرایی مجازند 2 درصد از اعتبارات خود را برای برنامه سازی -پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی هزینه کنند ازدستگاها خواست در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته با شند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین تاکید کرد: بخش قابل توجه ای از بودجه صداوسیما از طریق جذب  درآمدهای اختصاصی دستگاهای اجرایی است تا برنامه های فرهنگی خود را از طریق برنامه سازی در صدا و سیما پیگیری کنند.

انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.