سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

70درصد آمادگی تیم گسترش فولاد در مسابقات لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به تدارکات و آماده سازی مناسب تیمش، گفت: تمرینات خوبی داشتیم توانستیم با 75درصد آمادگی لیگ برتر در فصل جدید را شروع کنیم و 25 درصد باقی مانده رانیز در طول فصل محقق خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل از بازی با پیکان تهران، به شرایط تیمش برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و افزود:در حال حاضر 75 درصد تیم ما آماده است اما رسیدن به صددرصد آمادگی باید بیش از این تلاش کرد .
وی به برگزاری اردوی تیمش در ترکیه اشاره کرد و گفت :گسترش فولاد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و روحیه ی بازیکنان خیلی بالاست و اردوی آماده‌سازی بسیار خوبی را نیز در ترکیه برگزار کرده است.
کمالوند افزود:به هماهنگی نسبی رسیدیم اما برای هماهنگ کردن بازیکنان تازه وارد به زمان زیادی لازم داریم که  در مجموع تیم خوبی بسته ایم و همچنین از یارگیری و تمرینات پیش از فصل خود رضایت کافی را داریم.
وی به بازی امروز تیمش مقابل تیم پیکان اشاره کرد و گفت :هر بازی در لیگ سختی‌های متفاوتی دارد پیکان تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و تغییرات زیادی هم داشته است.
وی افزود: این تیم برای ما حریفی ناشناخته است، ولی تلاش می‌کنیم تا در اولین بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدواریم لیگ را با برد شروع کنیم.
وی گفت: امسال چند بازیکن خوب به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد که 10 بازیکن بومی در اختیار داریم که نسبت به سال گذشته تیم بومی‌تری را بسته ایم .
کمالوند هم چنین به قرار ندادن استادیوم گسترش در اختیار تیم تراکتور اشاره کرد و افزود : هیچ باشگاهی به اندازه ما به همشهری‌اش کمک نکرده اگر استادیوم بنیان دیزل شرایط لازم برای میزبانی بازی‌های تراکتورسازی را داشت حتما در اختیار این تیم قرار می گرفت .
وی گفت: یک حرفی را تا به امروز نگفته ام و آن این است که من در دفتر مالک باشگاه کار جاسم کرار را برای حضور در گسترش فولاد تمام کرده بودم، ولی چون تراکتورسازی با این بازیکن وارد مذاکره شده به نفع این تیم عقب نشینی کردیم.  
وی افزود:امیدوارم سال جدید سال خوبی برای هر 3 تیم آذربایجانی حاضر در لیگ برترفوتبال باشد و آنان بتوانند از حیثیت ،غیرت و شرف فوتبال آذربایجان دفاع کنند.
سرمربی تیم پیکان هم در این نشست گفت :لیگ تازه ای را با انرژی و امید های جدیدشروع کردیم وکار سختی را در مقابل داریم .
وی افزود:در این فصل ما تیم خوبی را بسته ایم ودر نیم فصل اول برای ثبات مناسب در جدول تلاش می کنیم و در دور برگشت به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول خواهیم بود .
مجید جلالی به فوتبال تبریز اشاره کرد و افزود:آذربایجان ظرفیت و پتانسیلهای های خیلی خوبی در فوتبال دارد و وقتی یک شهربا سه تیم نماینده در لیگ برترهست قطعا باید 50 هزار جوان در آن آموزش فوتبال ببینند اگر کمتر از آن باشد این مساله ناپایدار خواهد بود.
دیدار تیم های گسترش فولاد و پیکان تهران امروز  سه شنبه راس ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزیل برگزار می شود.
روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد، به دلیل برگزاری عصر روز گذشته بازی تراکتورسازی با استقلال خوزستان، کنفرانس خبری بازی این تیم با پیکان را امروز  سه شنبه برگزار کرد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.