سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

آدرس اماکن کشور 3 سیلابی شد

مدیر عامل شرکت پست گفت: برای هر یک از آدرس های اماکن مسکونی و تجاری کشور یک آدرس با 3 نام محله، نام معبر و پلاک مشخص شد.

 حسین مهری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح جی نف و استاندارد سازی آدرس تمام اماکن در کشور اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه رئیس جمهور و تصویب شورای عالی فناوری و ایجاد 6 کارگروه برای استاندارسازی آدرس های کشور مقرر شد تمام آدرس های اماکن شهری و روستایی کشور از یک آدرس واحد تشکیل شود.

وی با اشاره به سردرگمی مردم در پیدا کردن یک آدرس افزود: با توجه به کارگروه تشکیل شده در هفته اخیر، انتخاب یک آدرس با 3 سیلاب نام محله، نام معبر و پلاک به تصویب رسید، به این ترتیب یک مکان با آدرس مشخص ،به راحتی پیدا خواهد شد.

مهری به زمان تکمیل این طرح اشاره کرد و گفت: هنوز معابر بی نام و هم نام و بدون پلاک در کشور زیاد است، در نتیجه آدرس دهی کمی زمان بر است، اما در حال حاضر 3 شهر تهران ،مشهد و اصفهان به عنوان پایلوت قرار گرفته و ساماندهی آدرس ها در سه شهر گیلان ،همدان و شیراز به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت پست گفت: بعد از ساماندهی آدرس ها و تهیه نقشه برای شهرها و روستاها، خدمات و سرویس ها در اختیار دولت و مردم قرار می گیرد و می توان از آن به عنوان یک بانک اطلاعاتی به روز استفاده کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
یه خبری هم از کد پستی ها مون بگیرید دیگه،چرا نمی تونیم به صورت پیامک کد پستی بگیریم یعنی حتما باید حضوری بریم؟؟؟
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
چه جالب...خوبه اینطوری حداقل آدرس ها ساماندهی میشه