سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شصت و چهارمین سهمیه ایران نیز به دست آمد

عادل مجللی هم المپیکی شد

شصت و چهارمین سهمیه ایران برای حضور در بازی های 2016 المپیک توسط مجللی ملی‌پوش قایقران ایرانی به دست آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با مثبت شدن دوپینگ نماینده روس ،  سهمیه المپیک به قایقران ایرانی رسید و به این ترتیب ایران  شصت و چهارمین سهمیه ورود به بازی های ریو را کسب کرد .

 عادل مجللی در رقابت‌های انتخابی المپیک سوم شد و نماینده روسیه اول، که سهمیه پاروزن روس به دلیل دوپینگ از لیست حذف شد و عادل مجللی به عنوان قایقران دوم به سهمیه رسید.

 نماینده ازبکستان که دوم شده بود به دلیل حضور قایق دو نفره این کشور در المپیک سهمیه نگرفت و به همین دلیل مجللی به عنوان نفر دوم آسیا راهی المپیک می‌شود.

به این ترتیب فدراسیون جهانی قایقرانی با تماسی که با فدراسیون ایران داشته از حذف نماینده روس خبر داده و اعلام کرده که اگر ایران می‌خواهد مجللی در المپیک حضور داشته باشد نام او را به فدراسیون جهانی اعلام کند تا شرایط حضور او در ریو مهیا شود.

فدراسیون ایران اکنون در حال مذاکره با فدراسیون جهانی برای نهایی شدن حضور مجللی در المپیک 2016 است.

غلامرضا امینی نیز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تایید این موضوع  اظهار کرد: عادل مجللی یکی از پاروزنان ماده کانو کانادایی در مسافت 200 متر آبهای آرام است که در مسابقات قهرمانی جهان امتیاز حضور در المپیک را کسب کرد.

وی در اضافه گفت: فدراسیون قایقرانی و مسئولان کاروان ایران در المپیک جهت اخذ ویزا و آی‌دی کارت این ورزشکار اقدامات لازم را آغاز کردند. اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران از صبح امروز به وقت ریو پیگیری اخذ ویزای این قایقران  است. مسابقات کانو هفته دوم المپیک یعنی از 24 مرداد ماه آغاز خواهد شد و مسئولان در تلاشند تا این ورزشکار 14 یا 15 مرداد ماه به ریو اعزام شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.