سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

انجام عملیات ویژه راهداری تابستانی

رئیس راه و شهرسازی شهرستان صحنه از انجام عملیات ویژه راهداری تابستانی به منظور بهسازی و ایمن سازی محورهای ارتباطی این حوزه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛روضانعلی حصاری، گفت: با پرتردد شدن جاده‌ها در پی سفرهای تابستانی ، به منظور کاهش تصادفات احتمالی و الته افزایش ضریب ایمنی تردد ، عملیات ویژه راهداری توسط این اداره در حال انجام است.

حصاری در پی شناسایی نقاط پر خطر در محورهای شهرستان بویژه راههای روستایی،نقطه پر خطر در مسیر گیچی دره با انجام عملیات خاکریزی به حجم 600 متر مکعب و احداث دیوار خاکی در گردنه سر دهلق واقع در مسیر صحنه-سنقر به طول 300 متر،خطر در پرتگاه و محور روستایی فوق مهار شد.

وی به انجام عملیات نصب 90 عدد تابلو در راه روستایی کوره و سایر محورهای مواصلاتی صحنه اشاره کردو  ادامه داد: عملیات راهسازی گردنه سرتخت در محور دیزگران که تماما سنگی  است با حجم 3200 متر مکعب همچنان ادامه دارد.

حصاری اجرای عملیات های شانه سازی محور صحنه-به طرف بیستون  و محور مریم نگار به سردهلق  جمعا به طول6  کیلومتر، آسفالت دور برگردان تقاطع سه راهی آب باریک و پاقلعه به طول یک کیلومتر،آسفالت راه روستایی هالان و سرخ میری و عمارت به لرخانی به طول 5 کیلومتر ، لکه گیری چاله ها در محورهای حوزه استحفاظی طی چندین مرحله با مصرف 40 تن آسفالت ، تیغه زنی و تسطیح و رگلاژ راه روستایی گیجی و سنگ سفید به قلعه لان جمعا به طول 7 کیلومتر،را نام برد.

 وی گفت: خط کشی راههای صحنه جمعا به طول 10 کیلومتر و جمع اوری گاردریل های صدمه دیده و نصب مجدد آن ها در محورهای شهرستان و پاکسازی پارکینگ ها و حریم بزرگراه کربلا و تنقیه قنوها در هر دو طره راه جمعا به طول 82 کیلومتر را می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.