سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

انجام 114 عملیات حادثه و حریق طی یکماه گذشته در سمنان

بی احتیاطی، اتصال برق، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، مهمترین دلایل حرق و آتش سوزی می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان از انجام ۱۱۴مورد عملیات حادثه و حریق طی یکماه گذشته در این شهر خبر داد و گفت: ۵۵ مورد از این تعداد مربوط به حادثه آتش سوزی بوده است.
سعید اسماعیل پور افزود: 59 مورد عملیات امداد و نجات در این شهر طی تیرماه سال۹۵ به وقوع پیوسته است.
وی تصریح کرد: در این برهه زمانی همچنین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به دو هزار و ۶۰۰ تماس با مجموع ۴۶ ساعت و ۲۵ دقیقه پاسخ داده است.
وی با بیان اینکه میانگین حضور در صحنه برای ماموران این سازمان، سه دقیقه و ۵۴ثانیه است، افزود: آتش نشانی سمنان همواره رسالت خود را بر سرعت عمل قرار داده است لذا امیدواریم بتوانیم این رکود حضور در محل را ارتقاء بخشیم.
اسماعیل پور اظهار داشت: آتش نشانان علل حریق های رخ داده را شامل بی احتیاطی، اتصالی برق، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، نقص فنی خودرو و ... بیان کرده اند که از میزان۳۰ مورد به مواردی مانند ساختمان های متروکه و فضای سبز، باغ و مزرعه اختصاص دارد .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان تصریح کرد: ماموران آتش نشانی سمنان طی این ماه در ۵۹ مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو، حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، آب گرفتگی منازل و معابر، گرفتن حیوانات موذی و آسانسور شرکت داشته و به شهروندان امداد رسانی کرده است.
وی افزود: در یکماه اخیر همچنین ۱۱ مورد حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده که توسط نیروی های عملیاتی به خوبی پوشش و امداد رسانی شده که تعداد نجات یافتگان در این عملیات ها ۴۸ نفر هستند.
انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.