سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

۴۴ مرکز فنی و حرفه‌ای راه اندازی شد

۴۴ مرکز آموزشی جدید با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اظهار کرد: تنوع در حرفه‌های آموزشی در اولویت این سازمان است و سعی می‌کنیم با مشارکت سرمایه‌گذاران خصوصی در جهت گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام برداریم.

عبدالنبی سواعدی تصریح کرد: خروجی آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به آموزش‌وپرورش بسیار مفیدتر است و سیاست‌های کنونی آموزش‌وپرورش جوابگوی بازار کار کشور نیست؛ در این خصوص تفاهم‌نامه‌های خوبی در حوزه فناوری‌های راهبردی با شرکت‌های بزرگ نفتی منعقد کردیم.

مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان در خصوص توسعه فیزیکی اماکن فنی و حرفه‌ای، گفت: با وجود پروژه‌های نیمه‌تمام نمی‌توانیم پروژه جدیدی تعریف کنیم.

سواعدی همچنین از راه‌اندازی ۴۴ مرکز آموزشی جدید با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این طرح‌ها هم‌زمان با هفته مهارت افتتاح می‌شوند.

وی با اخطار به مراکزی که برنامه مدونی تعریف نکرده‌اند، تأکید کرد: به این مراکز هیچ‌گونه اعتباری تخصیص داده نخواهد شد.

مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در راستای حمایت از روستاییان، گفت: در جهت توانمندسازی روستاییان و ساکنان حاشیه‌شهرها اعتبارات مناسبی جذب شده است.

 سواعدی تصریح کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز خوزستان بیشترین اعتبارات را در کل کشور  جذب کرده است.

وی با اشاره به مصوبه هیأت‌وزیران در خصوص آموزش ۵۰ درصد اشخاص جویای کار، خاطرنشان کرد: شرکت‌های نفتی ‌ملزم به آموزش این تعداد از افراد است.

سواعدی همچنین این قول را داد که با توجه به شرایط محرومیت هویزه با وجود پتانسیل‌های قوی، جهت اشتغال و کارآفرینی حمایت‌های لازم را از این شهرستان انجام داده و در شورای اداری استان این موضوع را مطرح کند.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.