سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرمسار؛

دستاورد مهم طرح تحول نظام سلامت اجرای عدالت در این حوزه است

ايجاد عدالت در حوزه سلامت، يكي از مهمترين دستاورد‌هاي دولت تدبير و اميد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی وضعیت بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستانهای گرمسار و آرادان که با حضور مهدی شادنوش رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد به نقش و اهمیت جامعه پزشکی در تأمین سلامت و بهداشت و درمان جامعه اشاره كرد و آن را بسيار مهم و با ارزش خواند.
کاتب اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت را یکی از دستاوردهای ماندگار و با ارزش دولت تدبير و اميد در بخش بهداشت و درمان جامعه  دانشت و افزود: ایجاد عدالت در حوزه سلامت يكي از مهمترين دستاورد‌هاي دولت تدبير و اميد در اجراي طرح تحول نظام سلامت در كشور است.
رییس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان نيز گفت: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از نظر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور ممتاز و نمونه است.
مهدي شادنوش ادامه داد: بحمدالله این دانشگاه با اجرای طرح تحول سلامت در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفقیت های خوبی را کسب نموده است و این نتیجه تلاش های کارکنان خدوم و مدیران دلسوز این دانشگاه است.
در ادامه موضوعات بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستانهای گرمسار و آرادان مطرح و پس از بررسی، راهکارهای عملیاتی جهت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان ارائه شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.