سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت برگزار می شود

اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت همزمان با هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت همزمان با هفته دولت در استان برگزار می شود.

مرتضی هاشم زاده، بخش های این جشنواره را سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش خبری و بخش ویژه تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع سلامت، نقش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در بهداشت و درمان و راهکارهای ارتقای آن عنوان کرد.

وی افزود: بخش تخصصی با موضوع سلامت (تحول نظام سلامت، خدمات دولت در بخش سلامت، سلامت معنوی و سلامت روانی)، بیمه سلامت، توسعه عدالت، نقش و کارکرد رسانه در مبارزه با مواد مخدر و جلب حمایت اجتماعی (نقش رسانه در افزایش مشارکت مردمی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی کاهش اعتیاد) از موضوعات این جشنواره هستند.

هاشم زاده اضافه کرد: آثار ارسالی باید از اول فروردین سال 94 تا 7 مرداد ماه امسال در مطبوعات محلی استانی و خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و دارای سرپرستی در استان منتشر شده باشد.

وی ادامه داد: ويژه نامه های استانی و سايت های خبری دارای مجوز استان با تأييد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز به شركت در این جشنواره هستند.

هاشم زاده با بیان امکان شرکت در تمامی بخش های تخصصی جشنواره، گفت: ارسال مطبوعاتی كه آثار شركت كنندگان در آن ها به چاپ رسيده، الزامی است.

وی افزود: علاقمندان جهت دریافت فرم شرکت در جشنواره می توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی استان به نشانی www.skums.ac.ir مراجعه و آثار خود را تا 15 مردادماه جاری به آدرس شهرکرد، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واحد مطبوعات ارسال کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.