سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

افتتاح کلینیک پوست و فیزیوتراپی در بیمارستان شهید محمدی

کلینیک پوست وکلینیک فیزیوتراپی امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:کلینیک پوست با 240 متر مربع مساحت در یکی از ساختمان های بیمارستان شهید محمدی با همکاری 3 متخصص پوست که عضو انجمن متخصصان پوست ایران هستند راه اندازی شده است .
حسین داودی افزود: در این کلینیک تمام خدمات پوستی شامل لیزردرمانی ،برداشتن ضایعات خوش خیم و بدخیم ،برداشتن خال و زگیل و برداشتن کیست برای بیماران با تعرفه دولتی انجام می شود.
وی گفت: این مرکز خدماتی دارای 3 اتاق جراحی سرپایی ،اتاق معاینه و اتاق اموزش و اساتید است و دارای تجهیزات آر اف ، و دستگاه های اشعه درمانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان شهید محمدی نیز در طبقه دوم مرکز بیمارهای خاص ابوریحان در 2 قسمت الکتروتراپی و تمرین درمانی با تجیهزات کامل با تعرفه دولتی به بیماران خدمات ارایه می دهد .
حسین داودی افزود: این مرکز تنها کلینیک فیزوتراپی دانشگاه در استان است که با تمام بیمه ها قرارداد دارد که در حال حاضر در یک شیفت کاری صبح خدمات رسانی می کند و در صورت درخواست مردم شیفت عصر این کلینیک نیز فعال می شود.
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.