سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی در مراسم تودیع و معارفه ریاست دیوان محاسبات:

مبارزه با تبعیض از مهمترین اهداف دیوان محاسبات کشور است

دادستان دیوان محاسبات گفت: با مدیرانی که به دنبال تحقق مبارزه با تبعیض نیستند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فیاض شجاعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان دیوان محاسبات کشور ضمن تشکر از حضور لاریجانی و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه گفت: از حسن اعتماد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اعطای نمره قبولی به اینجانب تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: دیوان محاسبات با تمام ظرفیت قانونی و کارشناسی خود در راستای ایفای نقش نظارتی و صیانت از ایفای حقوق مالی بودجه‌ای کشور از حیث برنامه و هزینه‌ها تمام تلاش خود را می‌کند.

دادستان دیوان محاسبات تصریح کرد: این دیوان در تحویل به موقع گزارش فنی تفریغ بودجه‌ سعی خود را خواهد کرد.

شجاعی تصریح کرد:در دوره گذشته هم سعی امیرحسین رحیمی در این بود که از ظرفیت‌های دیوان استفاده بهینه داشته باشد و جا دارد از اقدامات چهار ساله وی در مسند دادستانی و ریاست دیوان محاسبات تشکر داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: امین‌حسین رحیمی نمونه بارز اخلاقمداری و دلسوزی است که با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و آموزش دستگاه‌ها و تربیت نیروهای داخلی زحمات زیادی در دیوان محاسبات کشیده است.

شجاعی ادامه داد: رحیمی با بهره‌گیری از بدنه کارشناسی متخصص و پیشبرد اهداف این سازمان نهایت تلاش خود را به عمل آورد.

وی با اشاره به معارفه عادل آذر گفت: من حضور عادل آذر به عنوان رئیس کل دیوان محاسبات را به فال نیک می‌گیرم و می‌دانم که برای افزایش کارایی ارکان دیوان، تمام کوشش خود را به کار خواهد بست تا در این دوره شاهد یک نظارت هدفمند باشیم، نظارتی که دستگاه‌های اجرایی با ابزار و مجوزهای قانونی به اهداف مورد نظر نائل شوند.

دادستان دیوان محاسبات با اشاره به اینکه سیاست‌های دیوان محاسبات بر اساس سیاست‌های پیشگیرانه است، گفت: نظارت سازمان دیوان محاسبات به صورت پیشگیرانه و بر پروژه‌هایی خواهد بود که سبب کاهش فقر و فاصله طبقاتی در جامعه شود.

شجاعی هدف اصلی دیوان محاسبات را تحقق توسعه پایدار در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: مبارزه با تبعیض از مهمترین اهداف دیوان است لذا با مدیرانی که به دنبال تحقق این هدف سازمانی نباشند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، مبارزه ، مدیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.