سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هجوم برند‌های معروف مشروبات‌الکلی به فروشگاه‌ها

بازار کشور پس از اجرای برجام بازار کالاهای مصرفی خارجی شده و بیش از محصولات ایرانی، برندهای معروف تولید مشروبات الکلی در یخچال مغازه‌ها جا خوش کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  باوجود اینکه هنوز گشایش بانکی مناسبی برای فعالان اقتصادی حاصل نشده، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بازار کشور پس از اجرای برجام بازار کالاهای مصرفی خارجی شده و بیش از محصولات ایرانی، برندهای معروف تولید مشروبات الکلی در یخچال مغازه‌ها جا خوش کرده است.

 


 یکی از اثرات منفی که بعد از اجرای برجام برای کشور قابل پیش‌بینی بود و به طور مرتب توسط مسئولان و دلسوزان نظام به دولت تذکر داده می‌شود ورود هجوم گونه کالاهای مصرفی خارجی به کشور است.
 
در شرایطی که هنوز در شرایط پس از اجرای برجام امکان تبادلات بانکی برای بازرگانان و فعالین اقتصادی فراهم نشده است، شاهد ورود گسترده کالاهای مصرفی خارجی در بازار هستیم که در سال‌های گذشته اثری از آنها وجود نداشت یا سهم اندکی از بازار را در اختیار داشت.
 
بنابراین گزارش، در تابستان امسال به یک‌باره شاهد هجوم گسترده برندهای مختلف خارجی از آبمیوه گرفته تا انواع ماالشعیر خارجی بدون الکل هستیم که به کشور وارد می‌شود و در یخچال سوپرمارکت ها قرار می‌گیرد و در میان محصولات داخلی به قیمت‌های بالایی فروخته می‌شود.

 

اما اخیراً مشاهده‌ شده برخی از برندهای معروف تولیدکننده مشروبات الکلی و آبجوسازی از جمله EFES نیز مشروبات بدون الکل خود را به شکل گسترده به بازار ایران آورده‌اند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.