سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تاکید امیرعبداللهیان بر نقش پارلمان‌های جهان در کمک به مبارزه با تروریسم

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: پارلمان‌های جهان می‌توانند نقش فعال‌تری در کمک به مبارزه با تروریسم ایفا کنند.

"حسین امیرعبداللهیان " دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با محکومیت جنایات تروریستی اخیر در کابل و بغداد، عنوان کرد: باید همه ظرفیت‌های جهانی را فعال کرد تا اطمینان حاصل شود که تروریست‌ها در پایان راه خود هستند و هیچ جایی در آینده نخواهند داشت.

وی تداوم خطای راهبردی برخی بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را مانع جدی در تحقق صلح و مبارزه با تروریسم خواند و گفت: بهره‌گیری کشورها از همه ظرفیت‌های دیپلماسی پارلمانی، رسمی و دیپلماسی عمومی برای کمک به تحقق صلح و ثبات و رفاه ملت‌ها در شرایط تاریخی کنونی یک ضرورت است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ادامه داد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی از ظرفیت بالایی برای کمک به این اهداف برخوردار است.

وی گفت: تهران و مسکو به همکاری‌های مشترک خود در زمینه مبارزه با تروریسم و کمک به سوریه قویا ادامه خواهند داد.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: تقویت همکاری‌های پارلمانی و حضور فعال و موثر نمایندگان مجلس در مجامع بین‌المللی مورد تاکید ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره جدید مجلس است که با همکاری وزارت خارجه و سفرای کشورمان انجام خواهد شد.

وی گفت: پارلمان‌های جهان از جمله کشورهای اسلامی و پارلمان اروپا می‌توانند نقش فعال‌تری در کمک به موضوع مبارزه با تروریسم ایفا کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.