سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

ضرورت فرهنگ‌سازی در فضای مجازی

امام جمعه شهرستان رزن بر ضرورت فرهنگ‌سازی در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله طاهری در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی واستفاده مردم از اینترنت وفضاهای مجازی ضرورت دارد که آموزش و نحوه استفاده صحیح از این فضا در جامعه تبیین شود.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی هد فمند واصولی برای بهره برداری از فضای مجازی، افزود: فرهنگ‌سازی اقدامی زیربنایی و موثر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق فضای مجازی است.

فرماندار شهرستان رزن هم در این جلسه گفت:  به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی نیاز به اطلاع رسانی جامع وآموزش نحوه استفاده صحیح از این فناوری، می تواند موثر واقع شود.

فتحعلی حسینی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای نهادینه شدن فرهنگ سایبری تأثیرگذار خواهد بود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن گفت: اگر به دنبال افزایش اثر بخشی استفاده از فناوری های نوین هستیم باید ابتدا فرهنگ کاربرد مفید آنها را در جامعه نهادینه کنیم.

علی سیف یار خاطرنشان کرد:  استفاده صحیح از فن آوری‌های نوین در فضای مجازی نیاز به عزمی ملی و هدایت فرهنگی را دارد.

جانشین پلیس فتای استان همدان هم گفت: دشمنان اسلام و ایران که پیشگامان فضای مجازی هستند؛ با برنامه ریزی هدفمند و اصولی از این فضا در راستای دست یابی به اهداف خود، بهره برداری می‌کنند.

 فیروز سرخوش نهاد افزود: دشمن باورها و ارزش های اسلامی را هدف قرار داده و مبارزه در این حوزه هوشیاری و نظارت بیشتری می‌طلبد.

انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.