سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتخار المپیکی شدن دوچرخه‌سواران تبریز،در سایه برگزاری قدرتمند تور ایران - آذربایجان

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: افتخار المپیکی شدن دوچرخه‌سواری تبریزی در سایه برگزاری قدرتمند تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرج الهی گفت:حضور دو رکابزن تبریزی قادر میزبانی و صمد پورسیدی در المپیک 2016 ریو در سایه برگزاری منظم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حاصل شده است.
وی افزود : تور ایران - آذربایجان یکی از اتفاقات ارزشمند ورزش کشورمان است که از اوایل انقلاب تا به امروز و به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار همه ساله برگزار شده و در سطح آسیا از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از بین شش تور داخلی اعم از تور میلاد دو نور، ریاست جمهوری، کرمان، مازندران و ... تنها توری است که تعطیل نشده و همچنان در حال برگزاری است.
فرج الهی با اشاره به موفقیت های این رشته ورزشی کشور در سطح آسیا خاطرنشان کرد:  اگر ایران در سه سهمیه المپیک را در 2016 کسب کرده است، ناشی از برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان است.
وی بیان کرد: حمایت کافی و لازم را از قادر میزبانی و صمد پورسیدی انجام خواهیم داد تا با قدرت در المپیک 2016 حضور یابند.
فرج الهی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی با 13 نماینده شامل ورزشکار ، مربی و داور در المپیک و پارالمپیک 2016 ریو حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.