سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدا بنده لو:

رکورد های سبقت الهی امیدوار کننده بود

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت سبقت الهی می تواند جزء 10 نفر اول در المپیک باشد.

سکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آمادگی ملی پوش تپانچه برای مسابقات المپیک بیان کرد: تمرینات خوبی را در آلمان پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه تجهیزات بهتری برای تمرین در اختیار داشتیم ملی پوشان رکوردهای بسیار خوبی به ثبت رساندند.

وی افزود:شرایط سبقت الهی برای شرکت در مسابقات المپیک مناسب است و با توجه به رکورد هایی که در تمرینات زد بسیار امیدوارم که در المپیک نیز جزء 10 نفر اول باشد اما باید در نظر گرفت که جو مسابقات المپیک با فضای تمرین متفاوت است.

خدابنده لو ادامه داد:سلاح جدید ملی پوش تیراندازی تازه به دست ما رسید که نمی توانیم برای مسابقات المپیک از آن استفاده کنیم اما سلاحی که با آن در هانوفر تمرین کردیم هم از نظر فنی مناسب است.

سرمربی تیم تپانچه گفت: سبقت الهی تا کنون تجربه المپیک نداشته است در صورتی که رقبایش تجربه 28 ساله و مقام های قهرمانی تیراندازی در جهان را دارند.

وی افزود:حدود 63 تیرانداز تپانچه در المپیک حضور دارند هر چند تعداد شان نسبت به مسابقات جهانی کمتر است اما برترین های دنیا هستند و در مسابقات شرکت می کنند.

خدابنده لو گفت:تورنمنت فرانسه که فقط المپیکی ها شرکت کرده بودند سبقت الهی با توجه به تجربه کم امتیازات قابل توجهی کسب کرد و بر اساس تمرینات هانوفر بسیار امیدوارم که در المپیک هم نتایج خوبی بگیرد.

وی درباره حضور روان شناس در کنار تیم ملی گفت:روان شناس برای تیم ملی نداریم و خود مربیان سعی می کنند شرایط را برای ایجاد آرامش فراهم کنند.اما حضور یک روان شناس در کنار ملی پوشان ضروری است بیشتر ورزشکاران خودشان به سراغ روان شناس می روند.

وی در پایان گفت:پس از پایان رقابت های المپیک رقابت های آذربایجان را در پیش داریم که تیم جوانان اعزام خواهند شد .درخواست اعزام تیم جوانان را به فدراسیون دادیم که در صورت تامین منابع مالی در مسابقات شرکت می کنند در غیر این صورت برخی تیراندازان با هزینه های شخص در رقابت های آذربایجان اعزام می شوند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.