سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

زوج های جوان از وام های بانکی بی اطلاع هستند

بانکهای استان درمورد وام 10میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسبی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه  بانکهای استان در پرداخت وام ازدواج باید جدیت بیشتری داشته باشند گفت: تا کنون درموردوام 10میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است.

اسداله ربانی مهر با بیان اینکه  در سال 93 و 94 موضوع وام ازدواج پیگیری شد افزود: در ستاد ساماندهی امور جوانان بیش از 170 میلیارد تومان وام ازدواج از سوی بانکهای استان پرداخت شده است که استان همدان یکی از 3 استان برتر کشور در پرداخت وام ازدواج دراین دوسال بوده است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد : جوانان در حوزه ازدواج مشکلات زیادی دارند که یک مورد آن مسائل اقتصادی است و با پرداخت وام ازدواج به موقع به زوج های جوان بخش کوچکی از مشکلات آنها می تواند قابل حل باشد هر چند همه مشکلات ازدواج تنها در بحث وام ازدواج خلاصه نمی شود .

وی در پایان گفت : بعضی بانکهای استان به صورت انفرادی و محدود وام های 10 میلیونی پرداخت کردند اما در این زمینه گزارشی اعلام نشده و هماهنگی لازم در جهت پرداخت آن وجود ندارد .

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.