سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اعتراض شدید امام جمعه قزوین به زمین خواران در هفت سنگان

امام جمعه قزوین به زمین خواری در اراضی هفت سنگان واکنش نشان داد و گفت: مسولانی که با دور زدن قانون زمین خواری می کنند اگر دست از این روند غلط برندارند ، اسامی آنها را منتشر می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جعه این هفته هشدار داد : اگر این روش ادامه پیدا کند و این افراد به قانون تن ندهند اسامی آنها را منتشر خواهد کرد تا مردم در جریان این تخلف قرار گیرند.

وی افزود: برخی از مسولان با دور زدن قانون به دنبال تغییر کاربری و تملک 30 هکتار از زمین های مرغوب کشاورزی بودند که با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری این زمینها از آنان پس گرفته شد و به بیت المال بازگشت.



نماینده ولی فقیه دراستان اضافه کرد: لغو مجوز تغییر کاربری پروانه اراضی زمین های کشاورزی هفت سنگان اقدامی ارزشمند به منظور حفظ بیت المال بود.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  به کسانی که به دنبال تغییر کاربری این اراضی ارزشمند بودند، توصیه کرد که از روند غلط و کارهای نادرست خود دست بردارند و با استفاده از دور زدن قانون اموال بیت المال  را به نام نزدیکان و بستگان خود ثبت نکنند.

امام جمعه قزوین در ادامه ضمن گریزی به برجام گفت: یکی از برکات فتنه برجام این بود که ماهیت دشمنان برای همه مشخص شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: دشمنان در طول یک سال گذشته نشان دادند که برجام صرفا حیله و نیرنگ بوده و نمی توان به ماهیت استکباری آنان اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان دربخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به کودتای ترکیه گفت:  مردم ترکیه نه بخاطر اردوغان بلکه به دلیل نگرانی از جنایات داعش و ناامنی منطقه به خیابان ها آمدند تا مقابل ظلم و آشوب ایستادگی کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به کشتار مردم بی دفاع کشمیر هند افزود:  این جنایات در حالی  درسکوت خبری رسانه های وابسته به استکبار رخ می دهد که دنیا تنها درحال نظاره کردن این تصاویر دلخراش است.

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی در مرداد 58 ، نماز جمعه را مظهر وحدت، همدلی، همنوایی و حرکت جمعی برای اجرای تقوای الهی در همه مسیر زندگی دانست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.