سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هموند: انگلیس در صورت لزوم سیاست‌های مالی خود را تغییر می‌دهد

رئیس خزانه انگلیس پس از رای خروج این کشور از اتحادیه اروپا، از تنظیم سیاست‌های پولی جدید در صورت لزوم خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، فیلیپ هموند، رئیس خزانه انگلیس روز جمعه در اظهارنظرهای خود در خصوص نحوه تغییر سیاست بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا گفت بریتانیا با توجه به رای برکسیت، می تواند در صورت لزوم، سیاست مالی خود را تنظیم کند.

فیلیپ هموند، که اخیرا به سمت رئیس خزانه انگلیس منصوب شده است، هفته گذشته گفت می داند که انگلیس باید با چه سرعتی کسر بودجه را جبران کند و به صورت غیر مستقیم بیان کرد رویکرد او از جرج آزبرن، رئیس قبلی خزانه، ملایم تر است. وی همچنین گفت جزئیات این رویکرد در بیانیه پاییز امسال اعلام خواهد شد. 

هموند در سفر خود به چین اظهار کرد: «ما در این مدت، فرصت ارایه بیانیه ماه پاییز خود، که رویداد مالی منظم آخر سال است، را داریم و اگر لازم بدانیم و داده های ماه های آینده نشان دهند در دوره پس از همه پرسی، چه اتفاقاتی در اقتصاد رخ می دهد، شاید کل سیاست پولی را تنظیم کنیم.»
هموند در اظهارات خود به اقدامات مورد نظر اشاره ای نکرد. بازار اروپا و انگلیس، هم اکنون در بیم و امید پیامدهای خروج انگلیس بر اقتصاد به سر می برند. 
قرار است در آینده نزدیک، گزارش بخش خدمات و سازندگان انگلیس منتشر شود و سرمایه گذاران به کمک آن تصویر بسیار روشن تری از آینده وضع اقتصادی این کشور را مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.