سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

کاهش شدیدسطح آب‌های زیرزمینی در استان سمنان

تنها صرفه‌جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها است که می‌تواند استان سمنان به‌ویژه شهرستان‌های سمنان و سرخه را از تنش آبی نجات دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ نماینده مردم شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی  گفت:  مجموعه آبگرم افتر در شهرستان سرخه ظرفیت‌های بسیار فراوانی دارد که باید به آن توجهی ویژه شود.
احمد همتی با اشاره به اینکه توجه ویژه به آبگرم شهرستان سرخه می‌تواند این منطقه را به یک منطقه ویژه گردشگری و جذب توریست در کشور تبدیل کند عنوان کرد: اقدامات نهایی واگذاری آن به بخش خصوصی انجام‌شده است.
وی با اشاره به اینکه به‌طور حتم در آینده از آبگرم شهرستان سرخه به نام آبگرم ویژه کشوری نام می‌برند افزود : باید مشکلات موجود در احداث راه مواصلاتی این مجموعه رفع شود.
همتی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز مسیر دسترسی به آبگرم سرخه مناسب گردشگری نیست خاطرنشان کرد: باید با ایجاد کمیته‌ای کارشناسی با حضور کارشناسان متخصص مشکلات احداث این مسیر احصاء شده و با بررسی موانع موجود بر سر احداث راه مواصلاتی این مجموعه پیگیری‌های بعدی آن انجام شود.
وی با اشاره به اینکه امروز مشکل آب به معضلی مهم در استان سمنان تبدیل‌ شده است گفت: امروز استان سمنان به‌ویژه شهرستان‌های سرخه و سمنان با مشکلات جدی در آب شرب و کشاورزی مواجه است.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز سطح آب‌های زیرزمینی در استان سمنان به‌شدت کاهش‌یافته است تأکید کرد: تنها صرفه‌جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها است که می‌تواند استان سمنان به‌ویژه شهرستان‌های سمنان و سرخه را از تنش آبی نجات دهد.
انتهای پیام / ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.