سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کمک 2 میلیارد ریالی استان اردبیل به مدافعان حرم اهل بیت

استاندار اردبیل گفت: تاکنون طبق گزارشات موثق 200 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی به ستاد پشتیبانی استانی ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در همایش ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم اهل بیت(س) در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تمام نهادهای دولتی، شبه دولتی، اداری و مردمی باید درصدد پشتیبانی از مدافعان حریم اهل بیت(س) باشند که در همین راستا 200 میلیون تومان در استان اردبیل جمع آوری و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تمام مساجد، نهادها و ستادهای پشتیبانی و عاملان این امر معنوی در استان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و نهادها بسیج شده اند، افزود: تمام نهادها با تلاش مضاعف درصدد ارتقای ارقام جمع آوری شده در سطح استان هستند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: امر پشتیبانی از مدافعان حرم امری اعتقادی و اختیاری است و هیچ اجباری صرفا در حیطه نهادی مشخص در کار نیست که باید همه مردم با توجه به اعتقادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در صدد پشتیبانی اعتقادی و فرهنگی از مدافعان حرم باشند.

خدابخش تصریح کرد: تمام کشورهای قدرتمند جهانی در صدد تضعیف روحیه حماسی محور و عاشوری محور ملت ایران هستند که ما باید با بصیرت و آگاهی در صدد خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان و استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کمک ، مدافعان ، حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.