سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تحت آموزش کارکنان شاغل در رستوران‌های آذربایجان‌غربی

به منظور ارائه خدمات بهینه به گردشگران، کارکنان شاغل در رستوران‌های آذربایجان‌غربی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز در جلسه‌ هم‌اندیشی با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در رابطه با تعاملات دوجانبه این دو اداره اظهار داشت: بی‌شک آموزش نیروی انسانی در حوزه گردشگری از ضروریات بوده و از این پس، به منظور ارائه خدمات بهینه به گردشگران، کارکنان شاغل در رستوران‌های تاثیرگذار آذربایجان‌غربی تحت آموزش اصول و نحوه پذیرایی قرار می‌گیرند.

جعفرصادق اسکندری گفت: علاوه بر آن، با توجه به اینکه سازمان میراث فرهنگی مقرر شده که لیست و مشخصات طرح‌های قابل ارائه به بانک برای اخذ تسهیلات براساس قانون رفع موانع تولید را ارائه و دبیرخانه نیز به بانک‌های عامل معرفی کند، بنابراین سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز پیگیری‌های لازم به منظور ایجاد امکان ثبت فعالیت زیرمجموعه‌های میراث فرهنگی در سامانه بهین‌یاب را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بهین‌یاب، سامانه مرجع برای اخذ گزارشات بوده و می‌توان چگونگی فعالیت سازمان‌ها و ادارات را در آن رصد کرد.

اسکندری بیان کرد: باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی به مسئله گردشگری به ویژه در بخش روستایی،از بعد توسعه فعالیت‌های اقتصادی نگاه کند.

در ادامه جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت به واحدهای اقامتی پروانه کسب داده و این کار با فعالیت حوزه گردشگری در تداخل است، مقرر شد تا کسب نتیجه نهایی با نمایندگان این دو اداره، واحدهای اقامتی با پروانه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.