سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تجلیل از خادمان اقتصادی مشهدالرضا

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از برگزاری مجموعه همایش هایی برای تجلیل ازخادمان اقتصادی مشهدالرضا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ژیلا حصاری گفت: مشارکت مردم در توسعه و عمران شهر به هر اندازه که باشد خوب و ارزشمند است.

وی افزود: یکی از مصداق های کارخیر که بارها در احادیث وروایات برآن تاکید شده است خدمت به زائرین بارگاه ائمه اطهار است.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: خدمت به زائرین امام هشتم نیز صرفا به حریم حرم مطهر خلاصه نشده و قطعا هرکس گامی در راستای خدمت به زائرین در مشهدالرضا انجام دهد مشمول اجر معنوی خواهد بود.

حصاری تصریح کرد: واژه خادمان اقتصادی مشهدالرضا صفتی برازنده برای کسانی است که با مشارکت اقتصادی و خرید اوراق، ضمن همکاری و همراهی با مدیران شهری، نقشی سازنده در ایجاد زیرساخت های شهری و ارایه خدمات بهتر به زائرین امام رئوف داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت اقتصادی شهرداری برخود مفروض می داند همت والای این عزیزان را ارج نهاده و ضمن تقدیرازانها در جهت ترویج این حرکت ارزشمند و خداپسندانه تلاش نماید.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: به همین منظور اولین همایش تقدیر از خادمان اقتصادی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار گردید که با استقبال بسیارخوب شهروندان نیزمواجه شد.

وی افزود: در ادامه، برگزاری مجموعه همایش هایی در سطح فرهنگ سراهای مشهد برای تجلیل ازخادمان اقتصادی مشهدالرضا و ترویج فرهنگ مشارکت در دستورکار قرار گرفته است.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ابرازامیدواری کرد: مشارکت در پروژه های کلان شهری علاوه بر اجر معنوی از سود ویژه ای نیز برخوردار است که مردم فهیم مشهد مستحق سهیم شدن در این اقتصاد پررونق هستند و تمام سعی ما براین است تا شرایط این انتفاع عمومی را فراهم اوریم.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.