سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای وزارت خزانه داری آمریکا: سه عضو القاعده را که در ایران حضور داشتند، تحریم کردیم

به ادعای وزارت خزانه ‌داری آمریکا سه عضو ارشد القاعده که به تازگی تحریم شده اند، در ایران حضور داشته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پولیتیکو، وزارت خزانه ‌داری آمریکا، سه عضو ارشد گروه تروریستی القاعده را که گفته می شود در ایران حضور دارند، تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد این سه عضو ارشد در ایران حضور دارند و عملیات مالی، نظامی و ارتباطی برای القاعده انجام می دهند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد این سه نفر به نام های فیصل جاسم محمد الامیر الخلیدی، یسری محمد ابراهیم بیونی و ابوبکر محمد محمد قمین از سوی القاعده مشغول فعالیت هستند و در نتیجه، همه دارایی های آنان در حوزه قضایی آمریکا مسدود شده است و شهروندان آمریکایی از انجام هرگونه معامله و نقل و انتقال پولی برای آنان منع شده اند.

آدام جِی زوبین که برای معاونت ضدتروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا فعالیت می کند در خبری اعلام کرد: «امروز ما با این تحریم، عاملان ارشد القاعده که مسوول جابه جایی پول و سلاح در خاورمیانه بودند را هدف قرار دادیم. وزارت خزانه داری به هدف قرار دادن فعالیت های تروریستی القاعده پایبند است و مانع دسترسی القاعده و شبکه حمایتی حیاتی آن به سیستم مالی بین المللی می شود.»

هر سه نفر از اعضای ارشد قدیمی القاعده هستند و در چندین فعالیت تروریستی برای این گروه شرکت داشته اند .




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۶ ۳۰ تير ۱۳۹۵
بازم که غلط اضافی کرده این پدر سوخته
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۵
میترسم فردا بگن سران داعش که در ایران هستند رو هم تحریم کردیم ،،چقد تو خبیثی آمریکا ،چقد زشت کثافت بدقیافه ای ،،تف به روت بیاد شیطان کثیف با این دروغات ،،بیشرفای پست فطرت آدمکش ،دولت مردان ذلیل آمریکایی نفرین همه مظلومان عالم نفرین خداوند منتقم بر شما بی آبروها باد وحشی های غیرمتمدن ،،بی هویت های دروغگو ،،لعنت بر شما
ناشناس
۲۳:۱۹ ۳۰ تير ۱۳۹۵
ایرانیان اگر گوروهای تروریستی را هر جای ایران بی یابند نابود می کونند ،
فعلا القاعده ای در ایران وجود ندارد
مگر شما آمریکایی ها نکوفتید بن لادن را در پاکستان کوشتید،حالا بعد ۱۰ سال می گوید سگ جان بوده .وایران اسلامی اورا پنهان داده است .
حزب های شیطان آمریکا سعی دارند بین ایران و پاکستان جنگ راه اندازی کوند
ما ایرانیان برای نابودی قاچاقچی یان مواد مخدر در لب مرز ایران پاکستان ، قاتل جان گوروهای تروریستی القاعده طالبان هستیم
وهرگز با هم دین خود جنگ نمی کونیم ،ما ایرانیان زرد توشت پیامبر، عیسی روح اله ،موسی کلیم الله ،ابراهیم خلیل الله ،پیامبر گرامی اسلام ،ناتان پیامبر ،جرجبس پیامبر،داود پیامبر ،نوح پیامبر وغیره را می پرستیم
ناشناس
۲۲:۳۷ ۳۰ تير ۱۳۹۵
برای امریکا هر کس با ایران مراوده داشته باشد القاعده و داعش است و همینها تا موقعی که در افغانستان باشند و مردم را قتل عام کنند امریکا انها را تحریم نمی کند هیچ که به انها سلاح و مهمات هم می دهد