سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه اندازی سامانه شهرنما

سامانه شهرنما به صورت پایلوت در منطقه ۱۳ راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: : سامانه شهرنما از معابر و گذرهای اصلی و فرعی اصفهان به صورت ۳ بعدی و ۳۶۰ درجه تصویربرداری می کند و شهروندان با استفاده از گوشی همراه و یا کامپیوتر شخصی می توانند عکس های اصفهان را مشاهده کنند.

وحید مهدویان با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۵ نرم افزار طراحی و تعریف شده است که هم اکنون در منطقه ۱۳ به صورت پایلوت در حال اجراست افزود: این نرم افزارها دامنه ای وسیع از خدمات شهرسازی را ارائه می کند و برای مخاطبان عام و خاص طراحی شده است.

وی با اعلام اینکه سایت Esup.esfahan.ir یکی از نرم افزارهایی است که برای مخاطبان عام در نظر گرفته شده است و شهروندان می توانند برای استعلام و دریافت اطلاعات کلی شهرسازی به این سایت مراجعه کنند ادامه داد: همه اطلاعات شهرسازی، طرح های شهری، کاربری، گذربندی، ارتفاع، تعریض معابر در سایت پیاده سازی شده است همچنین عکس های قدیم شهر اصفهان و طرح های تفصیلی گذشته در سایت قابل مشاهده است.

مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان گفت: با راه اندازی خدمات الکترونیکی نوین، شهروندان می توانند تمامی خدمات مربوط به صدور پروانه ساختمانی، اخذگواهی عدم خلاف (سفتکاری )، پایانکار، اخذ پاسخ بانک، دفترخانه و سایر فعالیت ها را از طریق اینترنت در منزل یا کافی نت انجام دهند.

مهدویان تاکید کرد: نرم افزارهایی برای ارائه خدمات به مخاطبان خاص طراحی شده است بر این اساس شهروندان برای دریافت استعلام، ثبت درخواست صدور پروانه، اعلام زمان بازدید و غیره می توانند بدون مراجعه به شهرداری به صورت اینترنتی اقدام نمایند .


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.