سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در مهاباد

نرخ کرایه تاکسی ها در مهاباد پانزده درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اعضای شورای ترافیک مهاباد امروز به بررسی مشکلات ترافیکی این شهرستان و ارئه راه حل هایی برای رفع آنها پرداختند.

در این نشست کتانی فرماندار شهرستان مهاباد ، با تأکید بر رعایت عدالت در واگذاری کد به تاکسیها ، خواستار اجرای تمام تصمیمات شورای ترافیک شهرستان بر اساس نیاز شهروندان و روان سازی ترافیک شهری شد.

و اما طرح ترافیک تابستانی ، یکی از طرح هایی است که برای جلوگیری از افزایش بار ترافیکی در مهابادر حال اجراست.

کیانی معاون برنامه ریزی فرماندار مهاباد گفت : با آغاز سفرهای تابستانی و به منظور رفاه حال مسافران و روان سازی ترافیک در شهرستان مهاباد ، برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح صورت گرفته است.

یکی دیگر از بحث های مهم این نشست ، اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی ها در مهاباد بود.

رئیس اداره تاکسیرانی مهاباد گفت : نرخ جدید تاکسی های گردشی و ویژه در مهاباد چهار صد و پنجاه تومان ، تاکسی تلفنی دو هزار تومان و تاکسی های 133 ، دو هزار و هفتصد تومان تعیین شده است .

آذر پور افزود : کمیسیون آژانس های تاکسی تلفنی نیز پنج هزار و پانصد تومان همراه با یک روز مرخصی بدون پرداخت هزینه به رانندگان آژانس ها تعیین شده است.

ساماندهی تاکسی های درون شهری ، ساماندهی سه راهی روستای دریاس ، ایمن سازی محورهای مواصلاتی و ساماندهی تردد اتوبوسها در مسیر غار سهولان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بودند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: افزایش ، نرخ ، کرایه ، تاکسی ، مهاباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.