سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

یک هزار و 120 مددجوی کمیته امداد به سفرهای زیارتی اعزام می شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: یک هزار و 120 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان تا پایان امسال در قالب اردوهای خانوادگی، دانشجویی و دانش آموزی به سفرهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فرید محبی گفت: برگزاری این اردوها در راستای تقویت و ارتقای روزافزون سطح معنوی و تحکیم بنیان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.

وی هدف از برگزاری این اردوها را غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری بین خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

محبی بیان کرد: در همین راستا روز گذشته (دوشنبه) 120 نفر از مادران و دختران زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار به مدت یک هفته به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای خانوادگی می تواند به عنوان یکی از مناسب ترین روش های تاثیرگذار آموزشی باشد، اظهار کرد: به سه نفر از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که در این سفر بهترین خاطره را داشته باشند و یا دستاوردهای سفر را در ابعاد معنوی و اعتقادی ترسیم کرده و در خاطرات بیاورند جوایزی اهدا می شود.

محبی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی در اردوهای زیارتی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این برنامه ها در راستای تقویت هر چه بیشتر باورهای دینی و ارزش های مذهبی و اعتقادی مددجویان و خانواده های زیر پوشش اجرا می شوند.

وی ماندگاری و اثرگذاری برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و ابراز داشت: چنین برنامه هایی با آموزه های دینی آمیخته شده و توجه به مسائل مذهبی و معنوی نیز جزو افتخارهای این نهاد حمایتی است.

محبی افزود: سال گذشته یک هزار و 42 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به اردوهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و اردوگاه های دیگر استان های کشور اعزام شدند.

34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر معادل 13.5 درصد جمعیت حدود 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.