سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پایان خط سارق كیف قاپ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یك سارق كیف قاپ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت كیف قاپی و گردنبند قاپی در خیابان های مركزی شهرستان شیراز،‌ شناسایی و دستگیری ساراقن در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: سارقان كه دو نفر بودند با استفاده از یك دستگاه موتورسیكلت در مكان های شلوغ و پرتردد شهر سوژه های خود را كه عمدتا بانوان بودند انتخاب و اقدام به ربودن كیف و یا گردنبند آنها می كردند و بلافاصله از محل متواری می شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز بیان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند یكی از سارقان به نام "الف – غ" شناسایی و وی را در حال تردد با یك دستگاه موتورسیكلت در بلوار هجرت شیراز مشاهده و زمانی كه قصد فرار داشت، ماموران وی را دستگیر کردند.
سرهنگ ملك زاده افزود: متهم به كلانتری منتقل و موتورسیكلت وی نیز توقیف شد و در بازجویی های اولیه وی به 10 فقره كیف قاپی، گردنبند قاپی و سرقت درون خودرو در خیابان های مركزی شهرستان شیراز با همدستی فرد دیگری به نام "م – ز" اقرار كرد.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست این سارق،‌ گفت: در بازرسی از منزل این سارق مقادیری اموال مسروقه از جمله 4 حلقه لاستیك خودرو، 4 عدد جك خودرو و تعدادی وسایل شخصی افراد كه سرقت كرده بودند كشف شده است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پایان ، خط ، سارق ، کیف قاپ ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.