سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری؛

جلوی تکرار کشتار شیعیان گرفته شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: علمای جهان اسلام و مجامع بین‌المللی نباید در مقابل سرکوب شیعیان کشمیر سکوت کنند و باید جلوی تکرار این حوادث را بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به کشتار شیعیان در کشمیر اظهار داشت: متأسفانه هرچند وقت یک‌بار مسلمان در کشمیر تحت ظلم و ستم ارتشی قرار می‌گیرند که از ناحیه دولت مرکزی هند تقویت می‌شود.
 
وی این کشتارها را برنامه‌ریزی حساب‌شده دانست و افزود: مردم و شیعیان کشمیر عاشق اسلام هستند و در کنار روحیه‌ای و علاقه‌ای که به انقلاب اسلامی ایران دارند همواره مورد ظلم قرار می‌گیرند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مردم آنجا از بعد از پیروزی انقلاب همواره با مردم ایران همراه بوده‌اند، خاطرنشان کرد: این‌گونه حرکاتی که کاملاً مشخص است از کجا آب می‌خورد، در هر شرایطی محکوم و قابل‌پیگیری است.
 
وی با محکوم‌کردن سرکوب کشتار شیعیان مظلوم کشمیر عنوان کرد: علمای جهان اسلام و مجامع بین‌المللی نباید در مقابل سرکوب شیعیان کشمیر که توسط ارتش هندوستان انجام می‌شود سکوت کنند و همان‌گونه که نسبت به برخی مسائل حساس‌اند در این موضوع نیز باید حساسیت و واکنش نشان دهند.
 
امام‌جمعه قم با بیان اینکه مجامع بین‌المللی با حمایت از مردم کشمیر باید جلوی تکرار این حوادث را بگیرند، تصریح کرد: انسان‌ها حق آزادی دارند و حق دفاع از آرمان‌ها و باورهای اعتقادی آن‌ها دلیلی بر ظلم به آن‌ها نمی‌شود.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ا
۱۷:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
درود بر شما