سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط خوب کردستان برای سرمایه گذاری

استان کردستان برای سرمایه گذاری شرایط خوبی دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران روز گذشته در در سنندج با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه استان کردستان از موقعیت های مناسب در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری و گردشگری و همجواری با کشور عراق برخوردار است.

محسن جلال پورافزود: ثبات حاکم بر استان کردستان و شرایط مناسب سرمایه گذاری و ظرفیت های ارزشمند در استان موجب شده تا امروز شرایط برای توسعه استان فراهم شود.

وی گفت: این اتاق در رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه با جدیت به دنبال تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ادامه اتاق سنندج را یکی از اتاق های موفق و فعال کشور دانست و تاکید کرد: این اتاق در کردستان باید به دنبال توسعه ظرفیت هایی از جمله گردشگری باشد و با توسعه و تقویت آن برای مردم استان درآمدزایی و ایجاد شغل نماید.
جلال پور بر توجه بیشتر بر توسعه گردشگری کشاورزی در کردستان نیز تاکید کرد و افزود: گردشگران خارجی امروز به دنبال فضاها و مکان های متفاوت، بکر و سنتی هستند که در کردستان این مکان های بکر فراوان است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.