سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

راه اندازی نخستین سامانه تکریم ارباب رجوع در کشور در اهواز

نخستين سامانه تکريم ارباب رجوع در کشور، توسط کارشناسان و برنامه نويسان مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   سرپرست مديريت آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز با بيان اينکه اين سامانه هم اکنون راه اندازي و آماده بهره برداري است، افزود: اين سامانه بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي شده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده کنند.

فهيمه عباسي اصل تصريح کرد: اين سامانه از طريق درگاه هايي همچون سامانه اينترنتي، کيوسک حضوري، نرم افزار موبايل و اطلاع رساني از طريق پيام قابل استفاده مي باشد و در اين سامانه، ارباب رجوع مي تواند با مراجعه به سامانه اينترنتي يا کيوسک حضوري و ثبت فرم مورد نظر، اقدام به ثبت درخواست کند.

 وي بيان کرد: نکته قابل توجه در اين سامانه وجود درگاه هاي مختلف براي سهولت انجام کار و نيز فرآيندهاي هوشمند بعد از آن است که مي تواند علاوه براي دريافت و ثبت درخواست ارباب رجوع به خوبي نيز پاسخگوي پيگيري هاي بعدي او نيز باشد.

سرپرست مديريت آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهوازبا بيان اينکه اين نخستين سامانه در سطح کشور است که به صورت کاملاً کاربردي و منحصر بفرد ويژه دانشگاه علوم پزشکي اهواز و بيمارستانهاي تابعه طراحي شده است، خاطر نشان کرد: از ويژگي هاي منحصر بفرد اين سامانه ، نرم افزار موبايلي آن است که براي رئيس دانشگاه، معاونين، مديران و روساي بيمارستانها طراحي شده است که در هر جا و هر مکان به کارتابل خود دسترسي و نسبت به مشاهده درخواست هاي ثبت شده اقدام کنند.


انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.