سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

انتخاب برترین‌ های ورزش زورخانه ‌ای

برترین‌ های رده سنی پایه ورزش زورخانه ‌ای مازندران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران گفت: مسابقات استانی رده سنی پایه ورزش زورخانه‌ای، جام یادواره زنده‌ یاد «رضا معادی» با حضور بیش از 100 ورزشکار خردسال، نونهال و نوجوان از 6 شهرستان قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل، محمودآباد و نوشهردر زورخانه آمل برگزار شد.

کوروش عباسی افزود: مسابقات در 2 بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار شد که در نهایت در بخش تیمی نونهالان، تیم قائمشهر با 128 امتیاز به مقام نخست دست یافت و بابل با 94 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم آمل هم با 12 امتیاز روی سکوی سوم ایستاد.

وی گفت: در بخش هنرهای فردی این رده سنی هم «امیررضا عبدی» از آمل در چرخ تیر، «ابوالفضل حدادی» از قائمشهر در دومیل بازی و «آرمین عالیشاه» از بابل در کباده رتبه‌ های برتر را به خود اختصاص دادند.

به گفته دبیر هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران؛ در رده سنی نوجوانان نیز شهرستان آمل با 96 امتیاز مقام نخست بخش رقابت‌های تیمی را کسب کرد و قائمشهر با همین امتیاز دوم شد و بابل با 48 امتیاز به مقام سوم رسید.

عباسی افزود: در قسمت هنرهای فردی این رده سنی هم «علی مشایی» از آمل چرخ تیر و چرخ چمنی، «محمدحسین فدوی» از قائمشهر در دومیل بازی، «عرفان آزموده» از قائمشهر در سنگ و «علیرضا فلاحتی» از بابل در کباده رتبه ‌های نخست را از آن خود کردند.

به نفرات و تیم برتر این مسابقات حکم قهرمانی، مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.