سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه سیار اسلامی در آمریکا

به همت تعدادی از مسلمانان فعال آمریکایی، نمایشگاه سیار اسلامی برای ایجاد شناخت بیشتر و بهتر نسبت به اسلام و از بین بردن نگاههای منفی نسبت به ای دین الهی، به مدت چهل روز برگزار و در چندین شهر آمریکا برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به همت تعدادی از مسلمانان فعال آمریکایی، نمایشگاه سیار اسلامی به منظور رساندن پیامی مثبت از اسلام و نشان دادن حقیقت این دین آسمانی به مخاطبان خود، به مدت چهل روز برگزار خواهد شد.
 
این نمایشگاه در نظر دارد شناخت بهتر و بیشتری نسبت به اسلام به مردم جامعه آمریکا و غرب ارائه دهد و نگاههای منفی نسبت به این دین الهی را تعدیل نماید.
 
شش تن از مسلمانان مقیم آمریکا که اصلیتی غیر آمریکایی دارند، مسئولیت برگزاری این نمایشگاه سیار را برعهده دارند.
 
«فرهاد غفار» یکی از مسئولین برگزاری نمایشگاه سیار اسلامی، شعار این نمایشگاه را «عشق برای همه، نفرت برای هیچکس» عنوان کرد و اظهار داشت: مفهوم این شعار، دقیقا همان چیزی است که اسلام به ما آموخته است.
 
وی در ادامه تاکید کرد: دین مبین اسلام در بسیاری از نقاط جهان توسط تروریست ها به سرقت رفته و مصادره شده است و تروریست ها فعالیت های خشونت بار خود را به نام اسلام و مسلمانان تمام می کنند.
 
«جیمز سینکلیر» جوان تازه مسلمان کانادایی که او نیز از برگزارکنندگان این نمایشگاه است در این باره خاطرنشان کرد: نگاه ها و دیدگاه های غلط در مورد اسلام این باور را در جوامع غربی ایجاد کرده است که اسلام ارتباط تنگاتنگی با تروریسم دارد، در حالیکه این دیدگاه به طور کلی باطل و غلط است.
 
وی با اشاره به جمعیت ۱.۶ میلیاردی مسلمانان جهان، افزود: کل ترویست های به ظاهر مسلمان، تنها یک صدم درصد (۰/۰۰۱) از جمعیت مسلمانان را تشکیل می دهند و حال آنکه مابقی مسلمانان، به دین اسلام پایبند هستند و اعمال عبادی و دینی خود را بدون آنکه به دیگران ضرری برساند و یا برای جامعه خطرساز شوند، به انجام می رسانند.
 
شایان ذکر است گروه های تروریستی با دامن زدن به حملات تروریستی در کشورهای غربی، از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان و بلژیک در صدد تخریب چهره اسلام اند و این به معضلی بزرگ برای مسلمانان جوامع غربی تبدیل شده است. در همین راستا مسلمانان کشورهای غربی با برگزاری برنامه های مختلف، به دنبال نشان دادن حقیقت اسلام رحمانی به جهانیان اند و در صددند با این اقدام پسندیده خود، تروریسم را یک ویروس واردتی به دین اسلام نشان دهند.
 
منبع: ابنا
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.