سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس؛

سبزپوشی تالارشیشه ای

در معاملات بازار سرمایه در روز 30 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 508 سهم اوراق بهادار به ارزش 864 میلیارد ریال در بیش از 27 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در معاملات بازار سرمایه در روز 30 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 424 سهم اوراق بهادار به ارزش 216 میلیارد ریال در بیش از 7 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 31.90واحد رشد به عدد 13 هزار و783  واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه مبین، کگل، کچاد، فاراک، خگستر، ورنا با روند مثبت، در گروه واتی باروند منفی کار خود را آغاز کرد.
 
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 3.30 واحد رشد به عدد 783 هزار و 40 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 79میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 24 میلیون سهم طی2  هزار نوبت معاملاتی بود.
 

***ارزش معاملات از 864 میلیارد ریال فراتر رفت

در معاملات بازار سرمایه در روز 30 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 508 سهم اوراق بهادار به ارزش 864 میلیارد ریال در بیش از 27 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 69.20واحد رشد به عدد 13 هزار و821  واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کچاد، کگل، مبین، فولاژ، وساپا با روند مثبت، در گروه واتی و پارسان باروند منفی کار خود را به جریان انداخت.
 
شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 6 واحد رشد به عدد 786 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 460 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 77 میلیون سهم طی12  هزار نوبت معاملاتی بود.
 
***حافظ درپایان معاملات روند رشد خود را حفظ کرد
 

در معاملات بازار سرمایه در روز 30 تیر ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 514 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 41 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 79.80واحد رشد به عدد 13 هزار و831 واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه کچاد، کگل، مبین، بترانس، پترول با روند مثبت، در گروه پارسان، وغدیر و پارسان باروند منفی کار خود را به جریان انداخت.
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 7.50 واحد رشد به عدد 787 هزار و 60 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 879 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 136 میلیون سهم طی20  هزار نوبت معاملاتی بود.

***بازار در گرو عملکرد مثبت خودوریی ها

محمدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بورس، بیمه و بانک اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز گفت: کچاد، کگل، مبین، بترانس و پترول بیشترین تاثیر مثبت را بربازار داشتند و این درحالیست که گروه پارسان و غدیر بیشترین تاثیرمنفی را بر شاخص بازار به همراه داشتند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه گروه معدنی امروز دربازار بهترین وضعیت را نسبت به گروه های دیگرداشتند اظهار کرد: گروه تولید نیروی برق، دماوند و مبین امروز تاثیرات خود را درکل شاخص بازار داشتند.
 
این کارشناس بورس در ادامه از پیش بینی وضعیت بازار بورس در هفته آینده خبرداد و یادآورشد: باتوجه به اتمام فصل مجامع، درطی هفته جاری، اگر گروه خودرویی وضعیت مثبتی را طی کند به نظر می رسد که بازار وضعیت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/




 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.