سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تبلیغ و آگاه سازی فرهنگ وقف در جامعه

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای افزایش وقف و همچنین آشنا کردن مردم با ابعاد مختلف آن باید فرهنگ وقف در جامعه نهادینه و آگاه سازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعادت با بیان برخی از مشکلات زمینهای وقتی در برخی از شهرستانهای استان و بویژه شهرستان تکاب ، اظهارامیدواری کرد: با بررسی راهکارهای موجود و رعایت موازین شرعی و حقوقی مشکلات مردم این منطقه حل شود.

همچنین در این دیدار سردار عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس بنیاد توسعه موقوفات کشور از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه وقف سخن گفت و افزود: تلاش کردیم وقف در بین مردم همگانی شود و از این نظر شاهد رشد موقوفه در کشور هستیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های آقای سعادت استاندار آذربایجان غربی از برنامه ها و فعالیت های اداره کل اوقاف استان، گفت: خوشبختانه با انجام امور تبلیغی و آگاه سازی در استان در حوزه وقف شاهد افزایش چشم گیر وقف در استان هستیم .

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال، ۵6 وقف جدید در استان آذربایجان‌غربی به ثبت رسید که بیشتر این وقف ها منفعتی بوده است.

وی همچنین از ابراز رضایت تیم بازرسی اوقاف کشور از برنامه های انجام شده در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان توانسته برنامه های ابلااغی خود را به نحو شایسته ای انجام دهد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی ، معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف، قائم مقام رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور را همراهی می نمود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.