سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ضرورت توجه به بیماران خاص در نهادهای حاکمیتی

در نهادهای حاكميتی به بيماران خاص به دليل شرايط دشوار و هزينه سنگينی كه بايد برای درمان بپردازند توجه ويژه ای شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جلسه بررسی مسائل مربوط به بخش پيوند بيمارستان آیت الله شهيد صدوقی(ره) يزد با حضور مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعي از پزشكان، پرستاران و متخصصان این بیمارستان در سالن شهید موحدين استانداری برگزار شد. 

مجيدجواديان زاده در اين جلسه اظهار داشت: بيماران خاص به دليل شرايط دشوار و هزينه سنگيی كه بايد برای درمان بيماري و پيامدهای آن پرداخت كنند، در نهادهای حاكميتی توجه ويژه ای به آن ها شده است تا اين حمایت موجب دلگرمی و اميد برای بیماران خاص شود.

جوادیان زاده پيگيری و بررسی مشكلات و مسائل بيماران مبتلا به بیماری های خاص را از طريق برگزاری جلسات مستمر در كميته های تخصصی و در قالب مصوبه خواستار شد.

گفتنی است؛ عدم صدور دفترچه درمانی خاص براي بيماران پيوندی، اصلاح فرآيند تامين دارويی و تجهيز آزمايشگاه بيمارستان آیت الله شهيد صدوقی (ره)، مددكاری و روانشناسی براي بيماران قبل و بعد از انجام عمل پيوند، فراهم كردن زمينه های كاريابی و اشتغال بيماران خاص و اعطای مجوز به سازمان ها و انجمن های مردم نهاد برای حمايت از این بیماران از مسائل مطرح شده در جلسه بود كه مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.