سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

همایش دوچرخه سواری آدینه برگزارمی شود

همایش دوچرخه سواری آدینه ساعت 11 صبح ،اول مرداد ماه از بلوار معلم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته نماز جمعه با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان، هئیت دوچرخه سواری سمنان وشهرداری سمنان برگزار خواهد شد.
مهلت ثبت نام در این همایش 29 تیرماه سال جاری اعلام شده که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 33341172  داخلی 210 و 09392319887 تماس بگیرند.
همایش دوچرخه سواری آدینه ساعت 11 صبح ،اول مرداد ماه امسال از بلوار معلم  برگزار می شود. روز جمعه پنجم مرداد سال 1358 برابر با سوم ماه مبارک رمضان سال 1399 ق، اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت‏اللَّه سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.
حضرت امام خميني(ره)، چند روز قبل از اين تاريخ، امامت جمعه را به ايشان سپردند و حكم برپايي و اقامه نماز جمعه را صادر فرمودند.
آیت الله طالقانی که به عنوان نخستین امام جمعه انقلاب اسلامی پشت تریبون نمازجمعه در حضور هزاران نمازگزار قرار گرفت از جمله کسانی بود که با توجه به اصل لغزش در انسانها به شورای فقاهت عقیده داشت.
در حال حاضر نماز جمعه از نشانه های قدرت سیاسی ایران در برابر دشمنان است و این فریضه الهی را می توان نماد معنویت، ولایت، وحدت و هم بستگی ملت ایران قلمداد کرد.
انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.