سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

افزایش کمک‎های مردمی و مشارکت خیرین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: امسال شاهد رشد 100 درصدی مشارکت خیرین نسبت به سال گذشته بوده‎ایم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمود میرامامی از مساعدت 30 میلیارد و 542 میلیون و 799 هزار و 106 ریال خیران استان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه رمضان خبر داد گفت : امسال در بحث کمک‎های مردمی و مشارکت خیرین شاهد رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته بوده‎ایم. 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین براساس آمار به دست آمده بیش از 66 هزار و 359 نفر از کودکان مشمول طرح اکرام (ایتام و محسنین) و خانواده‎های تحت حمایت اطعام شدند. 

میرامامی افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون طرح‎های مختلفی در حوزه اکرام ایتام و نیازمندان به اجرا در آمد و 5 هزار و 443 سبد کالا به مناسبت افطار به نیازمندان اهدا شده است. 

وی با اشاره به اینکه کمک‎های مردمی در تامین هزینه‎ها و مسائل اجرایی این نهاد مقدس در نظر گرفته نمی‎شود، گفت: کلیات پرداختن به جنبه‎های مختلف معیشت فرزندان تحت حمایت از بعد درمان، تحصیلی و کار آفرینی توسط خیرین و حامیان با توجه به نیات آنان صرف مخارج مددجویان و نیازمندان واقعی می‌شود. 

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.