سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع مردم روستای فیازمان نهاوند در اعتراض به کمبود آب اشامیدنی+تصاویر

مردم روستای فيازمان نهاوند به دلیل حل نشدن مشکلات آب آشاميدني و کمبود آب روستا در فرمانداری نهاوند تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امروز تعدادی از اهالی روستای فیازمان نهاوند به نمایندگی از قوم و طایفه خود در بیرون و داخل فرمانداري شهرستان نهاوند تجمع نموده و خواهان رسيدگي و حل مشکل آب آشاميدني روستا ی خود شدند.

 در اين تجمع کريم حميدوند فرماندار  این شهرستان در ديدار با نمايندگان معترضين و پس از شنيدن مشکلات آنان  گفت: چند هفته پيش آقاي هاشمي مديرعامل آب و فاضلاب روستايي استان با حضور در شهرستان قول مساعد دادند که روستاي فيازمان از مجتمع آب گاماسياب بهره مند شود.

وی گفت: در اين راستا پيمانکار پروژه هم مشخص و قرار است فردا ( سه شنبه 29تيرماه) با حضور مديرعامل آب و فاضلاب استان کلنگ زني صورت گيرد.

در ادامه با برقراری تماس تلفنی فرماندار با مديرعامل آب و فاضلاب استان و تائيد اظهاراتش توسط وی، نمايندگان تجمع کنندگان راضي شده و با حضور در جمع مردم و توجيه انها ،معترضين را متفرق کردند.

لازم به یاد آوریست روستای فیازمان دارای بیش از 1200 نفر جمعیت می باشد و یکی از مناطق خوش آب و هوای نهاوند است که سالانه تعداد زیادی از مردم استان خوزستان در فصل گرم تابستان درکنار این روستا سکنا می گزینند.

 تجمع کنندگان تاکید کردند اگر مشکل آنها حل نشود  این بار تمامی اهالی به فرمانداری و استانداری می روند.








تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.