سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای مبلغ قرارداد طارمی با سر‌خپوشان پایتخت

مبلغ قرارداد دو ساله طارمی با سر‌خپوشان پایتخت مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی برای قرارداد دوساله‌اش با باشگاه پرسپولیس حدود دو میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

آقای گل لیگ برتر فوتبال پس از بازگشت به ایران با سر‌خپوشان پایتخت به مدت دو سال قرارداد بست اما مبلغ قرارداد وی مورد توجه اهالی فوتبال است.


گفته می‌شود طارمی قرار‌دادش را برای سال اول به مبلغ 900 میلیون تومان و برای سال  دوم به مبلغ 990 میلیون تومان تمدید کرده است.همچنین در قرارداد وی آپشن‌های 400 میلیون تومانی هم وجود دارد.

درحالی که گفته شده بود که طارمی به خاطر جدایی از ریزه ‌اسپورت ترکیه باید مبلغی حدود 13 میلیارد تومان را به عنوان خسارت به تیم ترکیه‌ای بپردازد اما عبدا‌لصمد ابراهیمی وکیل این باز‌یکن چنین رقمی را تکذیب و تایید کرد که مشکلی متوجه طارمی و باشگاه پرسپولیس نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ تير ۱۳۹۵
این بنده خدا فقط دنبال توپ می دود و اینقدر حقوق می گیرد . حال یک مدیر در یک دستگاه باید ماهی چند حقوق بگیرد تا یکسال ۹۰۰میلیون تومان حقوق داشته باشد ؟مگر فوتبال آن هم در سطح باشگاههی چه گلی به سر ما زده است که اینقدر باید برایش از بیت المال هزینه کرد . فساد اصلی در فوتبال است . باید مدیران فوتبال را به عنوان مفسدان اقتصادی محاکمه کرد بعد بقیه مدیران
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۹ تير ۱۳۹۵
آخه یه کسی نیست بپرسه چرا از پول مردم (بیت المال) این همه پول سرسام آور به این فوتبالیست ها میدن؟ چرا فوتبال رو خصوصی نمی کنید؟ چرا یک کارمند یا کارگر با سابقه 20 سال خدمت و مدرک کارشناسی ارشد فقط 3 میلیون تومن حقوق میگیره؟
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۹ تير ۱۳۹۵
بازم خبر از این یارو گذاشتید؟
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۵
دو میلیارد واسه ی بازیکن ...بی تعصب؟
بازم بشنیم بگیم پولای مملکت کجا خرج میشه....
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۸ تير ۱۳۹۵
چرا جلوی حقوق های نجومی فوتبالیست ها گرفته نمی شود؟
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۵
هرچه میکشیم از این مدیران بی لیاقت غیر فوتبالی است