سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

صدور مجوز 5 شهرک صنعتی خصوصی تا پایان شهریورماه در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ایجاد 5 شهرک صنعتی خصوصی در استان اردبیل خبر داد و گفت: تا پایان شهریورماه مجوز آنها صادر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حامد عاملی گفت: ایجاد شهرک های صنعتی خصوصی گامی در راستای افزایش رشد اقتصادی استان است و در این راستا امسال پنج شهرک صنعتی خصوصی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی به نوعی کانون تولید و صادرات در استان است، افزود: در خصوص صنایع دانش بنیان نیز 6 مجوز تاکنون صادر شده که اقدامی در راستای تبدیل تئوری های روی کاغذ به طرح های تجاری سازی و صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از معرفی 15 شرکت برای ثبت نام در شرکت های دانش بنیان خبر داد و ادامه داد: سرنوشت نسل آینده به صنعتی سازی کشور گره خورده است و ما باید با همه توان خود در راستای رفع مشکلات واحد های تولیدی قدم برداریم تا بتوانیم در آینده در رده کشورهای صنعتی دنیا قرار گیریم.

عاملی با اشاره به ضرورت توجه به طرح های اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به معنی تولید ثروت پایدار برای کشور است و طرح های اقتصاد مقاومتی آسان ترین راه برای حمایت از سرمایه گذار و تولید ثروت برای جامعه است.

وی مشکل ها و بیماری های اقتصاد و بحث عدم افزایش سرانه درآمد مردم را یادآور شد و بیان داشت: برای اینکه بتوانیم تمام بیماری های اقتصادی کشور را درمان کینم باید به مدت 10 رشد اقتصادی کشور را بالای پنج درصد نگه داریم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، شهرک ، صنعتی ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.