سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

قدردانی از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان مهاباد

در مراسمی از تلاشها و خدمات 30 نفر از نیروهای شبکه بهداشت و درمان مهاباد که در سال 94 و سه ماهه اول امسالبه افتخار بازنشستگی نائل شده اند همچنین خیرین عرصه سلامت دراین شهرستان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این مراسم گفت : حل مشکلات بازنشستگان و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان ، از دغدغه های مدیران کشور است.

دکتر مرزنگ همچنین با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان اضافه کرد :

در راستای این طرح ، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال ، مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال ، بلوک زایمان با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد و اعتبار 14 میلیارد ریال و بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد در حال اجراست که تمام هزینه این طرحها از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان تأمین شده است.

وی افزود : با حمایتهای خیرین شهرستان مهاباد از ابتدای امسال تاکنون حدود 600 میلیون ریال برای تجهیزات پزشکی بخش مراقبتهای ویژه نوزادان در بیمارستان امام خمینی مهاباد NICU اهدا شده است و بخش دیالیز این بیمارستان نیز به همت خیرین سلامت شهرستان در آینده نزدیک ساخته می شود.

دکتر مرزنگ اضافه کرد : خیرین عرصه سلامت این شهرستان در سال 94 نیز تجهیزات پزشکی مهمی از جمله دستگاه دیالیز و ... را به بیمارستان امام خمینی مهاباد اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.