سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

حضور وزیر دفاع در یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان

دبیر بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم گفت: بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان با حضور وزیر دفاع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی حاجی‌زاده اصل اظهار داشت: بسیج مسجد اعظم با تقدیم بیش از 120 شهید به انقلاب اسلامی امروز میراث‌دار دفاع مقدس است.


وی با بیان اینکه بدون شک یکی از راه‌هایی که باعث زنده نگاه داشتن یاد شهدا می‌شود برگزاری یادواره ها خواهد بود گفت: امسال نیز برای بیست و پنجمین سال متوالی شاهد برگزاری این یادواره در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان خواهیم بود.

وی از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم به عنوان میهمان و سخنران ویژه خبر داد و یادآور شد: در این مراسم مسؤولان استانی، روحانیت معزز، مسؤولان نظامی و انتظامی و همچنین یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده معظم و معزز شهدای مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه و مردم شهیدپرور همدان حضور خواهند داشت.

علی حاجی‌زاده اصل با بیان اینکه یادواره امسال با محوریت گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام عملیات مرصاد و تجلیل از خانواده معظم ایشان برگزار خواهد شد تصریح کرد: همزمانی برگزاری یادواره بیست و پنجم به سالروز عملیات مرصاد اتفاقی مبارک و ارزشمندی است.

این مسئول با بیان اینکه نقش رزمندگان استان همدان در عملیات غرورآفرین مرصاد بسزا و ویژه بود، یادآور شد: "سردار میرزا محمد سلگی" یکی از فرماندهان محوری در عملیات مرصاد به عنوان خاطره‌گو در این برنامه حضور خواهد داشت.

گفتنی است، بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان دوشنبه چهارم مردادماه از ساعت 21:30 در کانون شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.