سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

نمایش های اهواز در راه‌ جشنواره سراسری تئاتر شاهد

4 نمایش صحنه‌ای و خیابانی از اهواز به عنوان نمایندگان تئاتر استان خوزستان به نهمین جشنواره سراسری تئاتر شاهد راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بخش صحنه‌ای نمایش «چند قدم تا پرواز...» به نویسندگی مشترک مصطفی بوعذار و مرتضی اسدی‌مرام به همراه نمایش «اعتراف نابخشوده در چهل پنج روز» به نویسندگی مشترک آرش منصوری و بهمن تقی‌پور به کارگردانی محسن نوروزی‌پور پس از ارزیابی کارشناسان و داوران از میان بیش از 80 اثر رسیده به جشنواره راه یافتند.

همچنین در بخش تئاتر خیابانی نمایش «رهسپار» به نویسندگی معصومه عموری و به کارگردانی مصطفی بوعذار به همراه نمایش «کوچه‌های شهر من» به نویسندگی جواد منیعات و کارگردانی رضا شریف‌لو هر 2 از شهرستان اهواز با اعلام هیات داوران جواز حضور در نهمین جشنواره ملی تئاتر شاهد که از ٢٦ تا ٣٠ تیر 95 به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود را دریافت کردند.

در نهمین دوره از این جشنواره گروه‌های نمایشی از استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، بوشهر، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، تهران و البرز حضور دارند.

این نمایش‌ها به همت انجمن تئاتر شاهد اهواز با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی اهواز در قالب گروه تئاتر آئین مردم تهیه و تولید شده‌اند.

موضوعات نمایش‌های خوزستانی شرکت کننده در نهمین جشنواره ملی تئاتر شاهد شهدای گمنام دفاع مقدس، تئاتر دینی و آسیب‌های اجتماعی است.

انتهاي پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.