سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برنامه‌های جدیدی در جشنواره بیست و سوم تئاتر کودک دنبال می‌شود

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: به دنبال ارائه برنامه جدیدی در جشنواره بیست و سوم تئاتر کودک هستیم تا اثرگذاری آن بیشتر و بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مجید فروتن در نشست هم‌اندیشی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: امیدواریم با اتحاد و همدلی شرایطی ایجاد شود که امید و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و آینده‌سازان رقم بخورد.


وی تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران موظف هستیم تکالیف محوله را به خوبی انجام دهیم تا کاستی‌های دوره‌های قبل از بین رفته و کیفیت جشنواره ارتقا یابد.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان یادآور شد: جشنواره تئاتر کودک باید بتواند نقش خود را به نحو احسن انجام دهد و اهدافی که پیش رو دارد را یک به یک به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه به دنبال بهره‌مندی طیف وسیعی از کودکان و نوجوانان از جشنواره هستیم، گفت: بیشتر به دنبال این هستیم به نقطه‌ای برسیم که برنامه جدیدی در جشنواره ارائه شده و بتواند موثر باشد.

فروتن بر ضرورت پرهیز از واگذاری کارها به ایام نزدیکی جشنواره تأکید و بیان کرد: کارهایی که در تهران پیش‌بینی شده نیز بر مبنای همان تفاهم‌نامه باشد و از هم‌اکنون مشخص شود.

مسؤول دبیرخانه جشنواره‌های مرکز هنرهای نمایشی نیز در این جلسه بیان کرد: با ایجاد مکان‌های خاصی در شهرهای مجاور همدان، گروه‌های نمایشی می‌توانند پس از اجرا در آن شهرها حاضر شده و نمایش خود را برای اهالی آن شهر نیز اجرا کنند.

مهدی حاجیان افزود: برگزاری کارگاه‌ها در حاشیه جشنواره تئاتر کودک برنامه خوبی است، اما اگر این کارگاه‌ها قبل از برگزاری جشنواره باشد، اثرگذار خواهد بود.

وی ضمن بیان انتظارات و پیشنهادات در راستای بهبود کیفیت جشنواره بیست و سوم بیان کرد: سال گذشته پوستر جشنواره کار هنری قوی و خوبی بود که امیدواریم امسال نیز آثار خوبی به دبیرخانه برسد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.