سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

لغو و تعلیق 8 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان غربی

تعداد 8 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان غربی در سال 94 و سه ماهه اول 95 بالغو و تعلیق مجوز روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،معاون گردشگری استان از لغو و تعلیق مجوز فعالیت تعداد 8 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در سال 94 و سه ماهه اول سال 95 خبر داد .

حسین امامی در همین خصوص گفت : حسب اعتراضات و شکایات واصله از ناحیه گردشگران ، کمیسیون فنی نظارت بر عملکرد این دفاترسال 94 به کرات تشکیل جلسه داد که در نهایت پس از بررسی این مستندات و مدارک موجود ، مجوز فعالیت بند ( ب ) دفتر خدمات مسافرتی آزرم شهرستان خوی لغو گردید .

وی در همین زمینه افزود : همچنین در سال اخیر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری باختر خوی ، مانا سیر مهاباد ، دورنا تور ارومیه ، سیمرغ سبکبال ارومیه و آرال گشت ارومیه با تعلیق مجوز فعالیت از یک تا سه ماه روبرو شدند.

معاون گردشگری اداره کل در ادامه گفت : در سه ماهه اول سال 95 نیز کمیسیون فنی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان به دفعات تشکیل جلسه داد که در نهایت پس از بررسی مستندات و برابر ضوابط و مقررات موجود مجوز فعالیت دفتر مسافرتی و گردشگری آرال گشت ارومیه لغو و دفتر مسافرتی مانا سیر مهاباد با یک ماه تعلیق مجوز مواجه شد.

حسین امامی معاون گردشگری استان تاکید کرد : این اداره کل فعالیت و عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را به طور پیوسته زیر نظر دارد و مسافران وگردشگران در صورتیکه شکایاتی از عملکرد این دفاتر داشته باشند می توانند به این اداره کل منعکس کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.