سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

عقد تفاهم نامه اتاق بازرگانی خرمشهر با فدراسیون جهانی مناطق آزاد

تفاهم نامه اتاق بازرگانی خرمشهر با فدراسیون جهانی مناطق آزادمنعقد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مسئول اتاق فکر، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر هم اندیشی با مسئولان مراکز تحقیقات و معاونان پژوهشی دستگاه های اجرایی خرمشهر از عقد تفاهم نامه با فدراسیون جهانی مناطق آزاد خبر داد و گفت:با فدراسیون جهانی مناطق آزاد همکاری و عقدتفاهمنامه ای در زمینه همکاری های علمی و داده های عملیاتی مربوط به مراکز صادرات و واردات داشته ایم.

امیرمیلاد شمس افزود:همچنین از داده های عملیاتی مربوط به مراکز صادرات و واردات سایر کشورها نظیر چین و امارات که خدمات مناسبی به تجار ارائه می دهند، استفاده شده است.

وی نظرخواهی بخش دولتی از بخش خصوصی برای شکل گیری و نهایی برنامه ششم توسعه را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه قانون برنامه ششم توسعه برنامه جامع اصلی کشور برای توسعه یافتگی به شمار می رود، زمینه نظرخواهی از بخش خصوصی برای شکل گیری و نهایی کردن برنامه ششم توسعه و قانون بهبود فضای کسب و کار کشور فراهم است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه صنایع و فعالیت های تجاری آبادان و خرمشهر اطلاع زیادی از توان علمی دانشگاه های منطقه ندارد، افزود: تخصص های علمی نه تنها در دانشگاه علوم و فنون دریایی بلکه در دانشگاه های دیگر موجود است و در حد بالایی توان خدمت رسانی به نیازهای صنایع و فعالیت های تجاری منطقه وجود دارد.

وحید یاوری، فعالیت اتاق بازرگانی خرمشهر را در برقراری ارتباط تاجران با دانشگاه ها موثر دانست و گفت:سازمان یا ارگانی که متولی برقراری ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع و واحدهای تولیدی که مسئولیت آن را به عهده بگیرد، نداریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.