سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزایش میزان زکات فطریه به 2میلیارد و300میلیون تومان

مدیر اداره زکات کمیته امدادامام خمینی (ره)آذربایجان شرقی گفت: میزان زکات فطریه در سال 94 در استان به 5میلیارد و600میلیون ریال هم نمی رسید ولی در سال 95به حدود 23 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدزاده در جمع عاملین زکات وکشاورزان عمده کار شهرستان بستان آباد بااشاره به نقش زکات در توسعه مناطق محروم وروستایی افزود: درراستای استفاده از زکات در توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی شورای زکات دربیش از 320روستای استان تشکیل شده است که تلاش میکنیم تاپایان سال این شوراها رادربیش از700 روستای دیگر استان نیز تشکیل دهیم.
وی درادامه این مطلب افزود: هدف از تشکیل شوراها ی زکات در روستاها اینست که زکات به دست مردم جمع آوری وبرای عمران وآبادانی همان منطقه هزینه شود.تامردم برکات زکات را بیشتر احساس کنند.
محمدزاده همچنین از افزایش میزان زکات پرداختی توسط کشاورزان بستان آباد هم خبرداد وگفت:در سال 94 بیش از یک میلیاردو650 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان بستان آباد پرداخت شده است که پیش بینی می کنیم این میزان به بیش از 2میلیاردریال در سال 95 افزایش یابد.
محمدزاده درپایان تهیه جهیزیه برای بیش ازیکهزار زوج وتهیه مسکن بیش از350 نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بااعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال از محل زکات پرداختی مردم را از دیگر اقدامات ستاد زکات استان در سال 95 عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.